Ridläger

2013



Tjoo, har inte bloggar på en HEL vecka nu. Har rätt dåligt samvete för det men har varit på ridläger och haft så sjuukt lite tid över.. Men har haft det jättekul! Hade en häst som hette Lycta. Jäkla söt asså! :) Vi har gjort allt möjligt. Badat, ridit, ätit, lärt oss MASSOR och träffat många nya kompisar. Grät typ hela vägen hem från lägret. Är så sorligt när man packar ihop sakerna man haft med sig och ser hela rummet tomt med folk som bär väskor i trappan. Man måste säga hejdå, fn vad jag hatar sånt! Känns som jag aldrig gommer träffa dom igen. Men det får vi hoppas inte är sant. Har snackat om att vi ska ha nån återträff snart igen, och ja jag hoppas som f*n att vi ska ha det. Tjejerna är fantastiska!<3 
 
Just nu sitter jag och kollar runt lite på nätet, facebook, bloggar, youtube och sånt.. Är så sjukt trött efter allt. Fick gå upp vid sju varje morgon så är rätt hängig. Kommer sova till typ 12 imorn,. Puss
Min bebii








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?