Schweiz

2013



Godmorgon bloggen!
Idag är det måndagen den 5:e augusti. Jag har haft riktigt dålig update här de senaste veckorna. Och tyvärr är det nog inte slut på det än.. Imorn åker jag till Schweiz och kommer stanna där i en vecka. Där tror jag iaf att jag inte kommer ha så mycket tid till bloggen så ni får vara berädda på det. 
Ska åka dit med mamma till typ mammas kompis eller nåt och va där , shoppa och massa skoj. :) Haha, hoppas dom iallafall har wifi. Ska ta med mig datorn och så. Håll tummarna!
Och ja, det blir nog inte så mycket sömn inatt.. Måste gå upp vid typ halv fyra på morgonen.. Kommer dö. Är ingen direkt morgonmänniska. Kommer va på så dåligt humör hela dagen.. -.- Usch ja. Vet inte vilken tid vi är framme i Schweiz men någon gång på dagen iaf. Ska byta plan i Amsterdam, så det blir en lite längre resa. Är dessutom lite flygrädd. Man är ju så jäkla högt upp i luften. Tänk om man kraschar! Ajja, det går nog säkert bra.......hoppas jag.......
 
Gammal bild ovan..
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?