Sista skoldagen på mellanstadiet..

2013



Idag va det allra sista skoldagen i sexan, på mellanstadiet. Sista gången vi satt i klassrummet som en klass. Sista gången vi satt i det klassrummet överhuvudtaget. Sista gången vi satte upp stolarna för dagen. Sista gången vi satt vid våra bänkar. Sista gången vi hade rast tillsammans. Sista gången. Kan räkna upp 1000 saker.. Känns så sjukt sorligt att vi splittras nu. Imorgon är det skolavslutning och ja, det kommer bli allra allra sista gången vi ses i helklass. ALLRA SISTA GÅNGEN! Jag älskar min klass så jag kommer tycka det är assorligt.. Kan inte ens tänka mig hur det kommer va imorn, jag kommer iallafall inte va så glad.. Bad Anette (min lärare) lägga in massor med bilder från när vi gick i 4an till dom sista dagarna i år. Har lagt över dom på min dator nu. Dom finns där. Vi är bäst! Klass 6a år 2013. Älskar er❤









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?