Skolavslutning snart

2013



Dags för högstadiet snart! Längtar så sjuukt fast jag inte hamnade i bästa klassen.. Kommer gå i 7E med några kompisar och massor med nya. :) Har precis valt kläder och sånt men ni får bild på det imorgon om jag kommer ihåg. Men kommer ha ett par jeansshorts och en tröja/linne/jagvetinte. Haha, men ni får bild senare :)
Skolan idag har varit sjuukt slapp. Kollat på Bilar 2 i klassrummet. Barnfilm men fortfarande sjukt bra tycker jag. Imorn blire en till film å kolla på, cyberbully. Har inte sett den men den kan nog va bra! Får se. 
Förresten, måste berätta om boda borg i måndags. Det va så sjuuukt kul! Varit där 3 ggr innan men ändå. Tog 16 stämplar! REKORD! Har för mig att det va 20 banor men kommer inte ihåg! STOLT! Var ju med i bästa laget också! Jag Elin Ella Sebastian och Elliot. SUPER! 
 
Har inte så mycket å skriva nu.. Bloggar senare dååh!<3 Hörs, puss
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?