Godmorgon!

2013



Studiedag idag och imorn! Så sjuukt sooft!! Blir ett typ 4 dagars lov. Idag ska jag träffa mariam. Ska bli superkul! Efter det är det dags för ridning jaaoo! Vet inte riktigt vad vi ska göra på ridningen, har inte kollat schemat men förhoppningsvis blir det något roligt! Sen på fredag har jag väl inte några planer utom att typ ska göra några läxor och köpa present till Estelle. Hon fyller ju år snart! På lördag ska jag hem till Estelle och sova över, ska blir FETT oxå! LÄNGTAAAAAR! :D På söndag har jag väl inte så mkt planer heller, ska bara typ fixa mig inför skolan på måndag. Kanske typ träffa nån elr jag venne.
Ajja, blir nog ändå toppen dessa dagar! :)
Förresten, jag har ju inte bloggat på nästan en månad men jag orkade inte, tog en liten paus osv.. Men är tbx nu:)




LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

http://babustylee.webblogg.se

Vilken fin bild!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?